Textpattern CMS support forum
You are not logged in. Register | Login | Help
- Topics: Active | Unanswered
Pages: 1
[fr-fr] Auteurs ?
Babelfish translation ————
Le Français étant tellement largement parlé, je me sens que nous avons abîmé les anglophones qui parlent seulement notre langue maternelle manquent un tas d’intéresser des emplacements de Textpattern de partout dans le monde. Est-ce que n’importe qui voudrait nous abîmer un peu davantage et écrire des articles pour TXPQ sur les emplacements francais TXP-actionnés ou quelque chose s’est reliée à TXP ? Je n’ai aucune objection à vous écrivant quelques articles juste en français si vous vous sentiez comme lui. TXPQ est censé pour être un projet de la communauté et je ne vois aucune raison d’exclure n’importe qui.
————-
With French being so widely spoken, I feel we spoiled English speakers who only speak our native language are missing a whole lot of interesting Textpattern sites from around the world.
Would anyone like to spoil us a bit more and write articles for TXPQ about TXP-powered French sites or anything related to TXP? I have no objections to you writing some articles just in French if you felt like it. TXPQ is meant to be a community project and I see no reason to exclude anyone.
Last edited by zero (2007-11-02 20:50:10)
Dozy P My attempt at music
Re: [fr-fr] Auteurs ?
Hi Peter
Very funny the automatic translation to French give a squirre result!!
I would be have enough time to write some articles, but right now i am so busy!!
But good luck
Thanks, Dragondz.
If you ever find yourself with spare time on your hands, then your article would be most welcome!
#4 2007-11-04 18:36:06
- Niconemo
- Member

- From: Rhône-Alpes, France
- Registered: 2005-04-18
zero wrote:
With French being so widely spoken, I feel we spoiled English speakers who only speak our native language are missing a whole lot of interesting Textpattern sites from around the world.
Would anyone like to spoil us a bit more and write articles for TXPQ about TXP-powered French sites or anything related to TXP? I have no objections to you writing some articles just in French if you felt like it. TXPQ is meant to be a community project and I see no reason to exclude anyone.
Niconemo rapid-translation ———— ;-)
Le français étant parlé si largement, je trouve que nous, anglophones gâtés, qui ne parlons que notre langue maternelle, ratons beaucoup de sites Tertpattern intéressants du monde entier.
Y en a t-il qui voudraient nous gâter encore un peu plus en écrivant des articles pour TXPQ sur les sites français sous TXP ou tout ce qui a trait à TXP ? Je n’ai pas d’objection à ce que vous écriviez même des articles en français si vous préférez. TXPQ se veut être un projet communautaire et je ne vois pas de raison d’exclure qui que ce soit.
————-
Last edited by Niconemo (2007-11-04 18:37:22)
Nico
Thanks, Niconemo. I should have been a bit clearer though. The whole TXP community would benefit, not just those like me who only speak one language, if someone wrote something interesting about French TXP sites, bloggers, designs etc in English.
Pages: 1