Textpattern CMS support forum
You are not logged in. Register | Login | Help
- Topics: Active | Unanswered
Pages: 1
Artvalley.com - an online art galery
Hello,
artvalley.com is my 2nd TXP based website.
In this site, I used the following plugins :- bos_image_display that enables a quite simple way for my client to administrate images galeries
- Newsletter manager
- ob1_title
- upm_image_popper
This site is based in Paris, France.
Last edited by oualter (2006-04-18 05:41:31)
Re: Artvalley.com - an online art galery
You might want to know that IE on mac really break your site and make it impossible to read, at least those pages I visited. Sorry, will have a look on my pc when I get the chance.
Yes Skoggy, I saw it and tried to sort it out but that’s a real pain to get a vertical centering under Mac IE. So I decided to give it up for Mac IE but if you got any clue, don’t hesitate.
Thank you
Très intéressante ta mise en page “minimaliste” pour cette galerie !
Pour contourner un peu le problème d’IE Mac (et satisfaire le peu de monde qui l’utilise encore ;-) ) tu peux peut-être mettre dans ta feuille de style un tout petit hack qui ne sera interprété que par lui et qui rend ta page lisible (je viens de le tester) :
<code>/*\*//*/</code>
<code>#page {margin-top: 188px; }</code>
<code>/**/</code>
Il faut bien évidement l’insérer à la suite de ta balise #page. Ton block reste figé, mais il n’est plus à moitié mangé par le haut de la page.
Bonne continuation.
françois
oki, merci François.
Je mets ton hack en action dès que possible (ce soir sans doute). Je ne le connaissais pas celui-là, de mon côté je me réfère à ce site, et le hack que tu indiques n’y figure pas.
En fait je ne l’ai bien évidement pas conçu, j’ai écrit un article sur ce fameux IE5/Mac Band Pass Filter et si tu veux avoir l’explication complète du hack c’est ici avec aussi l’article de stopdesign qui en parle.
françois
Thanks a lot François, I have implemented the IE5 Mac band filter. The site is now accessible for IE5 Mac users. Grreaat !
Pages: 1