Go to main content

Textpattern CMS support forum

You are not logged in. Register | Login | Help

#1 2011-10-20 14:02:28

bart
New Member
Registered: 2011-10-20

[nl-nl] afbeelding verwijderen gaat niet

Dag Allen,

Ik heb een site laten maken door iemand en die heeft mijn abeeldingen erop gezet. Nu wil ik zelf de site beheren met textpattern en wil nu alle afbeeldingen verwijderen en dan andere uploaden. Maar nu staat hij, net als ik als medewerker in txtpattern. nu kan ik de medewerker niet veranderen en de afbeeldingen niet verwijderen.

Wat zie ik nu over het hoofd? ik ben geen held met sites e.d.

Maar wellicht kunnen jullie mij helpen?

#2 2011-10-20 20:01:59

els
Moderator
From: The Netherlands
Registered: 2004-06-06

Re: [nl-nl] afbeelding verwijderen gaat niet

Hoi, volgens mij moet de oorspronkelijke medewerker die de afbeeldingen eropgezet heeft zelf eerst de medewerker van de afbeeldingen veranderen, en pas dan kan de nieuwe medewerker iets aan die afbeeldingen wijzigen. Hetzelfde geldt voor artikelen (en bestanden en links neem ik aan).
Of je moet beheerdersrechten hebben, dan kun je alles van andere medewerkers wijzigen of verwijderen. Het makkelijkst zou dus zijn als degene die de site gemaakt heeft jou gewoon beheerder maakt.

Ik snap wel dat hij dat in eerste instantie niet gedaan heeft, als ik zelf voor iemand anders een site maak geef ik die vaak ook geen beheerdersrechten omdat ze dan overal bij kunnen en misschien per ongeluk ergens aanzitten wat fout kan gaan. In dat geval moet ik dan inderdaad wel van alle artikelen en afbeeldingen de medewerker veranderen, anders kunnen zij er niets mee. Maar ik maak ze ook wel eens beheerder en zeg er dan bij dat ze nergens anders aan moeten komen ;)

Last edited by els (2011-10-20 20:08:37)

Board footer