Go to main content

Textpattern CMS support forum

You are not logged in. Register | Login | Help

#1 2007-12-12 20:41:42

els
Moderator
From: The Netherlands
Registered: 2004-06-06
Posts: 7,458

[nl-nl] Ik zoek een Textpattern professional

In dit topic kun je je oproep voor – betaalde – hulp bij het ontwikkelen of onderhouden van een Textpattern site plaatsen. Op het Engelstalige forum is hier een heel subforum voor, wij moeten het met een topic doen, dus daarom wat richtlijnen:

  • omschrijf de werkzaamheden waar het om gaat, en hoe men kontakt met je kan opnemen
  • belangstellenden graag rechtstreeks met de vrager kontakt opnemen, dus geen zakelijke onderhandelingen via het forum
  • als je iemand gevonden hebt, of als de vraag om andere redenen niet meer geldt, edit dan even je bericht om dit aan te geven, om overbodige reakties te voorkomen
  • gebruik dit topic niet om je diensten aan te bieden, daarvoor kun je hier terecht

Last edited by els (2007-12-12 20:44:23)

Offline

#2 2009-05-16 14:18:04

Lenaleen
New Member
From: Berlijn / Utrecht
Registered: 2008-09-25
Posts: 8
Website

Re: [nl-nl] Ik zoek een Textpattern professional

dankjewel voor jullie reacties op mijn vraag naar een Textpattern professional!

groeten, Leentje

Last edited by Lenaleen (2009-05-19 18:23:15)

Offline

#3 2009-05-17 18:58:29

JanDW
Plugin Author
From: Providence, RI, USA
Registered: 2008-07-18
Posts: 327
Website

Re: [nl-nl] Ik zoek een Textpattern professional

Hallo Leentje, Ik heb je een email gestuurd via het forum.


TXPDream – A Textpattern Tag Library for Adobe Dreamweaver. (updated for 4.2.0) | jdw_if_ajax – Only serve certain parts of a page when requested with AJAX

Offline

#4 2010-02-13 21:23:24

RedFox
Member
From: Netherlands
Registered: 2005-03-25
Posts: 805
Website

Re: [nl-nl] Ik zoek een Textpattern professional

Wie wil een portfolio site maken voor een kunstenaar? Betaald natuurlijk. Stuur een mail met je naam en e-mailadres. Eventueel met een link naar je eigenste website. Ik stuur de mails dan door naar de persoon die op zoek is naar een website ontwikkelaar.

Sommige van jullie zullen denken: hé, maar die RedFox maakt toch zelf websites? Dat klopt, maar ik heb besloten om de opdracht niet te uit te voeren omdat ik te weinig ‘speelruimte’ ervaar. Ik ben oud genoeg om te weten dat deze ‘conclusie’ een zeer persoonlijke is. Het is welhaast zeker dat er mensen onder jullie zijn die wèl voor deze persoon iets kunnen betekenen.

Ik hoor graag van jullie.

[edit]
Hallo beste mensen. Het is niet nodig om ook hier iets te posten als antwoord op mijn vraag. Stuur gewoon een mail en de rest gaat vanzelf! Dank.

Last edited by RedFox (2010-02-14 10:24:37)

Offline

#5 2010-02-14 10:17:44

maica
Member
From: Utrecht (NL)
Registered: 2004-07-07
Posts: 15
Website

Re: [nl-nl] Ik zoek een Textpattern professional

Dag Joop, hier Maica Martens, over, ik heb je gePMd, over

Offline

#6 2011-11-23 21:00:50

RedFox
Member
From: Netherlands
Registered: 2005-03-25
Posts: 805
Website

Re: [nl-nl] Ik zoek een Textpattern professional

Een overkoepeld onderwijsorgaan in Rotterdam wil een nieuwe site. Wie interesse heeft kan mij een e-mail sturen. Graag je naam en telefoonnummer vermelden. Ik stuur je e-mail dan door naar de persoon die contact met je zal opnemen.

Op grond van een lijst met wensen zal je een offerte moeten uitbrengen. Er zijn mededingers.

Ik hoor graag van jullie!

Joop Vos

PS
Ik doe niet mee omdat het vooral een technische site is. Met behulp van het forum kom ik daar natuurlijk wel uit, maar echt leuk werk vind ik dat niet. Ik ben liever meer ‘beeldend’ bezig. Maar er zijn vast wel mensen onder jullie die dat wel leuk vinden en er ook wat sneller in zijn dan ik.

Last edited by RedFox (2011-11-23 21:06:01)

Offline

#7 2012-04-06 15:26:21

Ruyters
New Member
Registered: 2012-04-06
Posts: 1

Re: [nl-nl] Ik zoek een Textpattern professional

Beste Forum,

Ik ben op zoek naar iemand die mijn design kan omzetten naar textpattern. Graag ontvang ik van u meer informatie via PM (prijs, eventueel ervaring etc).

Bedankt!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB