Go to main content

Textpattern CMS support forum

You are not logged in. Register | Login | Help

#1 2007-11-02 20:06:19

zero
Member
From: Lancashire
Registered: 2004-04-19
Website

[de-de] Autoren?

Babelfish translation————-
Wenn der Deutsche so weit gesprochen ist, glaube ich, daß wir englische Sprecher verdarben, die nur unsere Muttersprache vermissen ein vollständiges Los des Interessierens der Textpattern Aufstellungsorte um von der Welt sprechen. Möchte jemand uns mehr verderben eine Spitze und Artikel für TXPQ über TXP-angetriebene deutsche Aufstellungsorte oder alles zu schreiben bezog auf TXP? Ich habe keine Einwände zu Ihnen einige Artikel gerade auf Deutsch schreibend, wenn Sie wie es fühlten. TXPQ wird bedeutet, um ein Gemeinschaftsprojekt zu sein und ich sehe keinen Grund, jedermann auszuschließen.
————
With German being so widely spoken, I feel we spoiled English speakers who only speak our native language are missing a whole lot of interesting Textpattern sites from around the world.

Would anyone like to spoil us a bit more and write articles for TXPQ about TXP-powered German sites or anything related to TXP? I have no objections to you writing some articles just in German if you felt like it. TXPQ is meant to be a community project and I see no reason to exclude anyone.

Dozy P My attempt at music

Board footer