Go to main content

Textpattern CMS support forum

You are not logged in. Register | Login | Help

#1 2008-04-11 15:53:42

twies
New Member
Registered: 2008-04-11
Posts: 2

[nl-nl] meta tags

Hoi,

Ik snap iets niet, ik maak de volgende pagina:

www.vertaalportugees.nl maar hoe ik de meta tags ook plaats, de ranking verbeterd niet volgens SEO browser van http://whois.domaintools.com/vertaalportugees.nl

ik blijf dit krijgen.
The page does not have a meta description: Include a meta description since some search providers will present the description as a page summary.

ook zie ik nog steeds dat “My pithy slogan” in de SEO browser.
Hierdoor blijft mijn “Title Relevancy” maar op 50%
weet iemand wat ik fout doe ?

Offline

#2 2008-04-11 16:39:40

els
Moderator
From: The Netherlands
Registered: 2004-06-06
Posts: 7,458

Re: [nl-nl] meta tags

Hoi,

Ik zie wel dat je voor je beginpagina een andere template gebruikt dan voor de andere pagina’s. En alleen op je beginpagina staan de metatags!

Die ‘my pithy slogan’ snap ik ook niet helemaal, misschien worden de gegevens op domaintools maar eens in de zoveel tijd ververst? Heb je de site slogan pas kort geleden veranderd misschien?

Aanvulling: wat je misschien ook nog kunt proberen is in Voorkeuren > Uitgebreid, en dan onder Publiceren, ‘Last-Modified header meesturen?’ op ‘nee’ zetten. (Maar dat is maar een gokje, misschien heeft het er niets mee te maken.)

Last edited by els (2008-04-11 17:00:19)

Offline

#3 2008-04-11 19:47:28

twies
New Member
Registered: 2008-04-11
Posts: 2

Re: [nl-nl] meta tags

Hoi Els,
ok Bedankt voor het meedenken
Het was eigenlijk te banaal, er stond nog een oude index.html file in de httpdocs directory die hostingtogo
plesk programma ooit had aangemaakt. Ja die kwam ik op het spoor toen ik nu net toch maar eens in de ftp directory ging neuzen. Nu is alles ok

edit: meta tags hoeven/horen toch alleen op de index pagina ?

Last edited by twies (2008-04-11 19:51:37)

Offline

#4 2008-04-11 20:12:34

els
Moderator
From: The Netherlands
Registered: 2004-06-06
Posts: 7,458

Re: [nl-nl] meta tags

Gelukkig dat er een verklaring voor was!

Over de meta tags: lijkt me beter om ze op elke pagina te hebben, dan kun je ze ook per pagina aanpassen. Een artikel hierover.

Hier is bijvoorbeeld een voorbeeld hoe je dat vrij automatisch kunt doen, en er zijn ook een paar plugins die hetzelfde doen, bijv. rah_metas.

Offline

Board footer

Powered by FluxBB