Go to main content

Textpattern CMS support forum

You are not logged in. Register | Login | Help

#1 2006-01-02 12:34:54

G.Lindqvist
New Member
From: Sweden
Registered: 2004-12-05
Posts: 7
Website

[sv-se] Dåligt med liv här inne...

Arbetar dagligen med textpattern är verkligen nöjd med det.

Så är det någon som behöver hjälp med textpattern, tveka inte, jag kan dela med mig av mina erfarenheter med txp.

Fråga på! :)


| || ||| | l i n d Q . s e, Sweden
Gustaf Lindqvist

Offline

#2 2006-01-08 23:42:58

dibbukblogorg
New Member
From: Sweden
Registered: 2004-11-11
Posts: 4

Re: [sv-se] Dåligt med liv här inne...

Vilken trevlig inställning!
Lär ta Dig på orden såsmåningom…

Tills dess – ha en trevlig fortsättning på året, alla =)

Offline

#3 2006-01-13 23:47:39

G.Lindqvist
New Member
From: Sweden
Registered: 2004-12-05
Posts: 7
Website

Re: [sv-se] Dåligt med liv här inne...

Det är bara att fråga på. ;)

Underbart när man väl kommer igång med textpattern, dvs. när det fungerar som man vill.

Last edited by G.Lindqvist (2006-01-13 23:47:52)


| || ||| | l i n d Q . s e, Sweden
Gustaf Lindqvist

Offline

#4 2006-01-14 23:38:01

skoggy
Member
From: Westcoast of Sweden
Registered: 2005-03-27
Posts: 209
Website

Re: [sv-se] Dåligt med liv här inne...

Det märks väl på din hemsida att du hajat det här med Textpattern! Sakta men säkert bygger jag upp min egen kunskap om detta underbara verktyg. Varje gång i stort sett, som jag sätter mig ner i lugn och ro och funderar över strukturen och hur jag kan utnyttja alla inbyggda finesser så hittar jag nåt nytt, som jag inte kunde sedan tidigare.

Men, visst… med en sådan inbjudan kanske jag tar genvägen nästa gång och frågar dig. Om du är riktigt rastlös får du gärna fundera på detta som just nu krånglar för mig.

P.S Är det du eller David Beckham på bilden? ;)

Edit: länken

Last edited by skoggy (2006-01-14 23:38:58)

Offline

#5 2006-01-17 18:02:58

G.Lindqvist
New Member
From: Sweden
Registered: 2004-12-05
Posts: 7
Website

Re: [sv-se] Dåligt med liv här inne...

[quote=skoggy]Det märks väl på din hemsida att du hajat det här med Textpattern! Sakta men säkert bygger jag upp min egen kunskap om detta underbara verktyg. Varje gång i stort sett, som jag sätter mig ner i lugn och ro och funderar över strukturen och hur jag kan utnyttja alla inbyggda finesser så hittar jag nåt nytt, som jag inte kunde sedan tidigare.

Men, visst… med en sådan inbjudan kanske jag tar genvägen nästa gång och frågar dig. Om du är riktigt rastlös får du gärna fundera på detta som just nu krånglar för mig.

P.S Är det du eller David Beckham på bilden? ;)

Edit: länken[/quote]

Trevligt att du börjat få till det med txp.

Se till och lägga till min rss-länk, så du inte glömmer bort det! =) Ska försöka ge trevlig läsning där så ofta som möjligt.

Vilket plugin är det Spencer efterfrågar – dvs. det som ger error-meddelandet?

Ps. Hehe, bilden togs förra året på sommaren. Jag insåg äntligen hur skönt det är att vara snaggad. Är faktiskt fortfarande snaggad, fast jag bor uppe i kalla Norrland. Är nog en liten beckis-wannabe. ;) Ds.

Last edited by G.Lindqvist (2006-01-17 18:04:37)


| || ||| | l i n d Q . s e, Sweden
Gustaf Lindqvist

Offline

#6 2006-01-18 14:06:46

skoggy
Member
From: Westcoast of Sweden
Registered: 2005-03-27
Posts: 209
Website

Re: [sv-se] Dåligt med liv här inne...

Det enda som inte verkar fungera är Livesearch. Om du testar att knappa in något i sökrutan så kommer det först upp några rader felmeddelanden men i övrigt fungerar det som det skall.

Norrland är ganska kallt ja, firade nyår hos svärföräldrarna i Ö-vik för två-tre år sedan. 30 minus! Inte van vid det i Halmstad inte…

Offline

Board footer

Powered by FluxBB