Go to main content

Textpattern CMS support forum

You are not logged in. Register | Login | Help

#1 2009-11-10 13:15:04

keukenkikker
Member
From: Netherlands
Registered: 2006-08-08
Posts: 79
Website

[nl-nl] Navigatie in sidebar werkt niet goed

Hallo allemaal,

Ik heb hulp nodig bij het volgende:

In mijn site www.keukenkikker.nl staat de informatie links in het scherm met aan de rechterzijde twee kolommen met extra informatie en/of navigatie items of knoppen.

De navigatie werkt zonder problemen zolang je niet IN een artikel gaat. Op de homepage kun je navigeren vanuit de kolommen en ook als je naar overzichtspagina’s gaat is er niets aan de hand.

Echter zodra je een artikel in gaat (bv. een recept of een column), stopt een deel van de navigatie. In de meest rechterkolom kun je niet meer naar de nieuwsbrief, een boek bestellen, maar daaronder ineens weer wel naar het toetje van de maand. Ook de navigatie in de middelste kolom is niet actief.

De navigatie in het topmenu werkt wel.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?!

Met groet,
Sharon

Offline

#2 2009-11-10 19:34:49

els
Moderator
From: The Netherlands
Registered: 2004-06-06
Posts: 7,458

Re: [nl-nl] Navigatie in sidebar werkt niet goed

Hoi Sharon, ik zie wat je bedoelt. Als je goed kijkt, zie je dat alleen de links die onder je individuele artikeltekst uitkomen wel werken. Het moet dus een CSS-kwestie zijn, het lijkt of je “content” div alles ernaast blokkeert. Ik ben al even aan het puzzelen maar heb nog niet gevonden waar het in zit. Heb je de CSS zelf gemaakt? Dan kun je er zelf waarschijnlijk beter wijs uit.

Offline

#3 2009-11-10 19:42:00

keukenkikker
Member
From: Netherlands
Registered: 2006-08-08
Posts: 79
Website

Re: [nl-nl] Navigatie in sidebar werkt niet goed

Hoi Els, dank je wel voor het kijken. Ik had inderdaad ook gezien dat de links van de artikeltekst wel werkten, maar ik was niet helemaal zeker hoe en wat. Ik ga verder puzzelen in de CSS. Als ik er niet uitkom, laat ik wel weer van me horen.

Groet!

Offline

Board footer

Powered by FluxBB